Reklamační podmínky
Podmíny pro uplatnění reklamace
- Na zboží je standardně poskytována záruka 24 měsíců od data převzetí kupujícím.
- Máte možnost reklamovat zboží na jedné z našich prodejen Obuv Svoboda s.r.o. viz seznam prodejen, kde s Vámi bude sepsán na místě reklamační protokol.
- V případě, že nemáte možnost reklamovat zboží osobně, tak jej odešlete jakýmkoliv pro Vás vhodným způsobem, na adresu Obuv Svoboda s.r.o., 1. máje 880, 676 02 Moravské Budějovice.
- Je možné poslat reklamované zboží i do námi nejbližšího výdejního místa Zásilkovny a to na výdejní místo
Bellitex
nám. Míru 23
676 02 Moravské Budějovice. S tím, že tam uveďte příjemce Obuv Svoboda s.r.o.
-
E-mail uvádějte info@obuv-svoboda.cz, telefonní číslo 739 750 289.
Odeslání reklamace
- Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE.
- Vzorový reklamační formulář (ke stažení ZDE nebo ZDE v textové verzi).
- K reklamaci postačí jako průkaznost nákupu objednávka, z e-shopu www.obuv-svoboda.cz, prokazující nákup.
- Kupující je povinen sdělit své kontaktní údaje, popis závady a za jakých okolností se na zboží vada projevila, požadavek na způsob vyřízení reklamace a uvést průkaznost nákupu.
- Reklamaci nezasílejte dobírkou.
- V případě zaslání reklamace dobírkou, nebude tato reklamace z naší strany vůbec přijata.
Průběh reklamace
- O průběhu reklamace budete informováni elektronicky, minimálně že Vaše reklamace byla námi přijata, zda a jak byla vyřízena a že Vám byla odeslána, případně že si ji máte možnost vyzvednout na jedné z našich prodejen Obuv Svoboda s.r.o.
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
- Kontaktujte nás prosím emailem na info@obuv-svoboda.cz, kde uveďte číslo objednávky, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
- Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Upozornění
- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Obuv Svoboda s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, případněš že si ji máte možnost vyzvednout na jedné z našich prodejen Obuv Svoboda s.r.o.
Reklamační formulář ke stažení: Formulář pro reklamaci PDF Formulář pro reklamaci RTF
Formulář odstoupení od smlouvy ke stažení : Formulář pro odstoupení PDF Formulář pro odstoupení RTF
Poslední změna v reklamačních podmínkách byla dne 11.11.2024.